Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Göteborg

Publicerad 2013-01-30 19:48:35 i Stella,

I fredags åkte jag och Stella till Göteborg för att hälsa på Sofia och Calle. Stella hade såklart packat i sin nya väska som hon fick av Mathilda i julklapp.
 
Som ni märker så vågade jag inte ta med min den nya kameran till Göteborg så därför blir det iphonebilder!
 
Lördagen började vi med att gå till Slottsskogen och den stora lekparken som finns där, det visade sig vara ganska så roligt även för oss stora, skulle inte förvåna mig om man hittar Sofia och Calle där någon helg även när vi inte är där...
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter en stund i parken var vi ganska frusna så då styrde vi kosan mot spårvagnen och ett café att värma oss på.
 
Det är mycket spännande att åka spårvagn!
 
Eftermiddagen spenderades i affärer, jag hittade en superfin typ klänning på Cos till mig själv och Stella köpte ett diadem och klämmor för egna pengar som hon hade i sin plånbok. Stella hittade även en fin klänning som Sofia köpte till henne och så köpte jag tre par strumbyxor, ett par till mig och två till Stella.
 
Klänningen får vi visa en annan gång för den ligger redan i tvätten!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma/Mormor

Publicerad 2013-01-31 11:58:16

Bra jobbat Sabina.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela