Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Skälby

Publicerad 2012-09-16 22:25:04 i Stella,

Idag har vi varit på Skälby med Wille och hans mamma Terese. Det var lite blåsigt och höstlikt men vi tog både en tur för att kolla in djuren och sedan gick vi ner till lekparken för att leka och fika. Jag och Stella hade bakat kaka på förmiddagen som vi hade med oss.
 
 


Efter Skälby tog vi en tur till Ikea för lite söndagslunch och för att inhandla en till pall till Stella att ha på toaletten där uppe. Stella åt dumlekola för någon dag sedan och fick den sega kolan på armen, sedan fastnade tröjan i den och när jag skulle dra ner ärmen (såg inte att den satt fast) så tyckte hon det gjorde jätteont. Jag försökte föklara att det bara var tröjan som fastnat i kolan som hon fått på armen och inget annat farligt, hon var skeptiskt men nu vill hon tvätta händerna så fort hon ätit godis eller något annat som är kladdigt... så det är lika bra med en till pall så kan hon fixa det själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela