Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Stella på stan

Publicerad 2012-10-28 20:13:01 i Stella,

I Lördags var vi en snabbis på stan för att Mikael skulle köpa ny jacka, viket innebar att vi bara skulle gå i "Mikaelaffärer" men jag fick välja en affär som jag ville gå in och titta lite i och då valde jag Lindex. Tycker de har så mycket fint både till Stella och mig själv. Men nu ska vi ju till Göteborg nästa helg så jag hade inte tänkt att handla något vare sig till mig själv eller till Stellis... Stella hon hittar ju dock en klänning i varje hörn som hon vill köpa!
 
Till exempel den här:
 
Och så hittade hon guldskor...
Vi får väl se nästa helg om det blir något av ovanstående shoppat!
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-10-29 19:20:41

Hon kan ju önska av tomten....eller tomtemor.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela