Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Sol och storhandling utan kort

Publicerad 2012-10-28 20:05:02 i Stella,

I förmiddags så tog vi vagnen och gick till affären för att veckohandla, det hela gick ju bra förutom att jag tog med mig plånboken utan att tänka på att kontokortet låg i fickan på min vita vindjacka och eftersom det nu tydligen är vinter så hade jag tagit på mig vinterjackan och Inte vindjackan... Det var inte förren vi var framme i kassan som jag upptäckte jag att jag inte kunde betala, men det var inte så mycket annat att göra än packa ner varorna i vagnen och gå hem med kvittot parkerat. När vi väl kommit hem så fick jag in och hämta kortet och sedan ta cykeln tillbaka till affären och betala, en lite extra tur i det fina vädret skadade dock inte!
 
Så här glad blir man när det är fint väder!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2012-10-29 19:18:25

Det är inte svårt att se vilken färg som är favoriten......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela