Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nytt till armbandet!

Publicerad 2012-05-04 17:38:04 i Stella,

Stella fick ett Thomas Sabo armband utav gamlamormor i julklapp för två år sedan. Sedan har Stella fått en berlock i julklapp två år nu av mig och mikael. Ett S och en stjärna var de berlocker som dinglade på arbandet till igår. Då slog jag på stort och köpte tre fina berlocker till!

En rosa väska tänkte jag passade bra till Stella som nu plötsligt bara blivit rosa och lila...

En superfin krona till vår lilla prinsessa, och en liten sandal fick det oxå bli.

Så här fint blev hela armbandet. Stella ville gärna ha på sig det imorse när det var dags för dagis men jag tyckte inte det var en bra ideé men nästa gång det är kalas eller fest då kommer det nog att åka på om vi inte glömmer bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela