Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Sjukstuga

Publicerad 2012-03-06 14:24:16 i Stella,

Idag har vi sjukstuga här hemma. Stella är sååååååå snorig. Jag fattar inte var allt snor kommer ifrån, det är typ litervis av gul/grönt snor som rinner från näsan hela tiden och sedan har hon börjat hostas titt som tätt så det blev att stanna hemma med mamma idag och så får det bli hemma med papsen imorgon.

Men i övrigt är hon ju pigg och inte alls hängig eller gnällig - så det är ju skönt!


Så vi har tvättat och diskat och dammsugat och tvättat golvet - pju!

Men så har jag ju värdens bästa hjälpreda oxå!

Nej nu får jag nog gå upp och väcka Stellis så att hon inte är vaken hela natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela