Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nytt inköp

Publicerad 2012-03-28 19:48:17 i Stella,

Vi har börjar prenumerera på Barometern igen, 100 nummer för hundra kronor - vilket kap. Det har nästan redan betalats sig själv för i förra veckan så fick jag se en annons att Stadium firade 25 år och detta firade de med specialpriser på utvalda produkter.

Jag köpte ju ett par gåskor från Reebook för ett år sedan (eller nåt sånt), sådana där med luftkuddar under som ska träna ben och rumpa lite mer. Jag velade då ett bra tag om jag skulle ta i skin eller sådant där tunnare material som släpper igenom luft lite mer. Valet föll då på ett par svarta i skinn och dessutom i stl 39, vilket är konstigt då jag egentligen har 40, så de har varit liiite för små hela tiden. I alla fall på vänsterfoten som verkar vara lite större än högerfoten.

Men för att göra en lång historia kort så hade de nu den andra varianten på specialpris för endast 500 kronor, de kostar normalt över 1100 kronor så jag tvekade bara någon sekund innan jag slog till. Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela