Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nya köksgardiner

Publicerad 2012-03-06 14:16:13 i Stella,

Om ni kommer ihåg så satte jag ju upp julgardiner innan jul. De sitter fortfarande kvar. Tank

I helgen när jag och Stella var hemma i Sibbhult så var jag och mamma inne en sväng i gardinaffären hemma i Sibbhult och där hittade jag ett tyg som jag tycker om. Det finns i tre färgställningar och nu vill jag ha lite smakråd!

Vad tycks? Jag har nog min favorit klar, vilken är din?

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-03-06 15:51:15

Jag tycker det tyget längst ner med rosa och rött!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-03-06 18:32:13

När var ni där, det missade jag ju.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela