Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Grillpremiär!

Publicerad 2012-03-17 22:33:09 i Stella,

Såg när jag tömde kameran idag att jag hade en del kort från förra helgen som jag inte visat er.

På söndagen åkte vi til Skälby tillsammans med My och Sara, vi tittade på djuren och lekte på lekplatsen.
Soligt var det!
Stella tyckte väl inte jättemycket om djuren... får nog åka dit lite oftare så hon inte blir så rädd!

Att hoppa på studsmattan var däremot mycket roligare.
Frammåt lunchtid begav vi oss hemmåt. My somnade i bilen på väg hem vilket gjorde att hon och Sara missade årets första grillning.

Stella läser tidningen medans mamma och pappa försöker få fart på grillen.

Det tog lite tid men till slut fick vi fart på grillen och kunde få i oss ett par korvar innan det var dags för även Stella att sova lite middag i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela