Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Semester

Publicerad 2012-07-05 21:42:01 i Stella,

Så var det äntligen semester för min del också. Mikael och Stella var ju en tur till Falkenberg förra veckan när jag jobbade min sista vecka. Min vecka har börjat kanonbra. Idag är det torsdag och vi har redan haft två dagar på stranden, även om det inte var så länge i onsdags på grund av blåsten, så jag kan inte klaga.
 
 
 
 
 
Som vanligt så var Stella inte överförtjust i vattnet och nöjde sig med att doppa typ stortån! Men det är ju skönt för min del, kan lugnt luta mig tillbaka och njuta av solen utan att oroa mig för att Stellis skall springa i vattnet.
 
 
I går kom mormor och morfar hit för att hjälpa pappa Mikael med staketet. Tyvär har vi varit dåliga med "före" och "efter" bilder så det får nog bara bli "efter" bilder om någon dag eller så när staketet är färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela