Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Furuboda

Publicerad 2012-07-28 14:28:25 i Stella,

I måndags körde vi hem till mormor och morfar i Sibbhult. Vi hade spanat in vädret och hoppades på att vi äntligen skulle få några timmar på stranden i Furuboda där Ros-Marie och Bo har sin stuga. Det är där jag har badat i havet sedan jag varit liten och det är så jag tycker en strand skall vara, det vill säga vit fin sand med inte så mycket folk på så man slipper ligga som packade sillar.
 
Denna gången var vädergudarna med oss och de blev två härliga dagar på stranden.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-07-29 11:47:57

Jättefina bilder på Stella i Furuboda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela