Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Shopping

Publicerad 2012-02-19 20:20:14 i Stella,

Det är farligt att gå på stan med Stella och shoppa. När hon numera ser något hon tycker om - vanligtvis en kläning så skall hon prova den, det kan räcka att hålla den mot magen eller så vill hon in i provhytten och ta den på sig. Sedan om hon fortfarande gillar den så ska hon gå och betala den... så idag blev det en turkos tunika/klänning med bambi på inköpt, fast min tanke var att jag skulle hitta något till mig!

I Lördags så hittade vi ett jättefint underlägg till Stella så nu kanske jag inte behöver tvätta våra andra underlägg, som är av tyg, så ofta längre!
Nu kommer det inte dröja länge innan hon kan rabbla hela alfabetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela