Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2012-02-14 19:46:47 i Stella,

Idag är det ju alla hjärtans dag - det har ni väl inte glömt!

Här har vi firat så gott det går när man hämtar en hyfsat trött 2-åring på dagis klockan fem och sedan skall hem och laga mat och göra allt det där andra som skall hinnas med inann läggdags...  

Men så här såg det ut efter maten idag! 
Det hade kommit ett kort på posten till Stella från mormor och morfar.

Jag hade med mig en påse med gott i från bageriet...
Nämligen vaniljhjärtan - eller hjärtebarnshjärtan. Tycker att man ändå kan passa på betala 2 kronor extra som går till något väldigt bra om man ändå skall köpa sig något gott. I detta fallet går alltså 2 kronor till hjärtsjuka barn och deras familjer.

Pappa hade mig sig en fin ask hem - vad kan det vara iden?!

Jo supersmarriga chokladpraliner i olika smaker - mums!

Och Stella hade gjort ett jättefint hjärta på dagis, så fint!
Hoppas att ni oxå haft en mysig alla hjärtans dag! Nu ska jag ta mina praliner och gå upp och kolla på halv åtta hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela