Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Skälby

Publicerad 2012-04-03 19:33:50 i Stella,

I helgen var vi på Skälby igen. Det behövdes för att muntra upp en lite ledsen Stella som inte får gå på något kalas!

Stella vaknade och började tjata om My och att jag skulle fråga mamma Sara om Mysan skulle komma och leka. När hon sedan fick höra att Mysan skulle på kalas så ville hon oxå det. När jag försökte förklara att vi inte kände dem som Mysan skulle till så sa Stella: "Jag gör det" när jag sedan sa att det gör du inte, så försökte hon med: "pappa känner dom"! Hon var så besviken över att inte få gå på kalas och äta tårta så då åkte vi till Skällby en sväng och så vips så hade hon glömt bort att hon var kalassugen!

Stella är modig och klappar killingen (heter det så?) men hon tyckte inte om de stora getterna med horn...

Stella åker den stora ruschkanan, första åket åkte hon med pappa, sedan sa hon: "inte du pappa"!

Som ni ser var det soligt och fint men ack så kallt, så overallen som vi nästan hängt undan åkte fram igen. Det hade ju varit roligt med soligt och varmt väder nu till påsk när vi är långlediga, men det ser inte ut som att det blir det tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela