Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nu är vi tillbax!

Publicerad 2011-09-26 12:06:03 i Allmänt,

Oj vad tiden har gått, men nu är vi tillbax igen!

Det har hänt en hel massa medan vi varit borta. Tillexempel så har Stellis börjat dagis igen efter semestern och trivs jättebra med alla kompisar och nya fröknar! Jag och Mikael har således börjat jobba igen efter semestern och jag har även hunnit sluta jobba då jag blivit uppdagd pga arbetsbrist...

Stella har blivit så stor och duktig, hon lägger sina pussel så fort och lätt, älskar att läsa böcker och bygger högt med sina klossar.
Och så har hennes hår vuxit så långt att hon kan ha tofsar!
Ja nu är ni iallafall lite uppdaterade på vad som hänt medan vi varit borta! Men nu ska det förhoppningsvis inte dröja allt för länge innan vi är tillbaka igen - jag har ju en del tid över om vi säger så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela