Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Åka buss!

Publicerad 2011-09-30 08:58:29 i Allmänt,

Idag har vi åkt buss, oj så spännande det var. Vid varje hållplats där bussen stannade så frågade Stella - Färdig? och när jag sa att vi skulle åka mer så blev hon väldigt nöjd! Till slut kom vi ju fram och det var dags att hoppa av, men det var inte så populärt... mer buss mer buss!!!
Vi skulle åka in för att möta upp pappa som var och klippte sig och sedan fixa en ny telefon till mig då jag kommer att lämna tillbaka min nuvarande telefon till min förra arbetsgivare idag... men det var så himla varmt ute att vi glömde bort telefonen så jag och Stella får åka in idag innan vi sticker till Sibbhult.

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2011-09-30 18:58:17

Stellis, du ska få åka så mycket buss, spårvagn och båt ut till hisingen som du vill nästa helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela