Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Vi provar!

Publicerad 2011-10-20 19:02:35 i Allmänt,

Jag och stella provar kläder! Nu i helgen ska vi på 60 års-kalas (Marie & Pär har fyllt 30!) och nästa helg ska vi till Järna på dop. Jag har lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig så jag passade på att prova lite och givetvis ville Stella oxå kolla in vad garderoben hade att erbjuda. Men till helgen blir det en rosa velourklänning för Stellas del, som moster köpte när vi var i Göteborg! Får se om den klänningen jag klickade hem på tradera igår hinner komma till nästa helg, annars blir det nog den rosa i repris. Till mig själv är det dock inte lika enkelt... Får leta lite till i garderoben helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela