Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Vad blir det för mat?

Publicerad 2011-05-06 15:19:09 i Allmänt,

Vad tråkigt det är att laga mat för tillfället. Idag fredag blir det absolut ingen mat lagad, fredagar är hämtmatsdag hemma hos Konradsson/Persson!

Hamburgare blir det inte idag, men annars går det oxå ner hos fröken Konradsson!

Dagen började tidigt med att vi fick köra pappa Mikael till jobbet då han inte kunde köra själv pga en whiskyprovning igårkväll... Sedan åkte jag o Stellis ock köpte bröd som vi kunde fika på för klockan nio kom både Tage och My plus mammor för att fika och leka. Lite senare kom även sjusovaren Wille tillsammans med mamma för lite lek!
Jag tror att jag har ett par bilder på barnen men jag har inte laddat upp dem ännu så jag får återkomma med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela