Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Vi testar ny frissa!

Publicerad 2011-03-02 19:34:05 i Allmänt,

Ja, Stella verkar gilla att ha saker i håret. Hårbandet häromdagen fick sitta på i flera timmar och idag efter duschen så fick hon lite grejer att plocka med för att sitta still i sin badrock medan jag klädde på mig. När jag kom tillbaka så satt hon med en röd fin klämma som hon höll mot håret, som om hon försökte få fast det. Så då fixade vi klämman och provade denna nya frissa, vad tycker ni? - Stella blev i alla fall supernöjd!

Ja det är ju synd att spegeln inte är mer välputsad, men jag har gett upp på den nedre delen. Det är någon som står och beundrar sig där varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela