Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Torsdagsfika

Publicerad 2011-03-09 18:27:04 i Allmänt,

Förra torsdagen var det fika hos Ulrika och Tage.  Det bjöds på kanelbullar och jättesmarriga jordnötskakor eller vad de nu heter - sådanadär som man gör med jordnötssmör och special K (tror jag det är) och sedan har choklad på. Måste nästan fråga om receptet för de var mycket godare än de jag har recept på!

Här får jag med Therese hjälp alla barn att titta åt samma håll, det är inte så lätt nu för tiden att få med dem alla på samma bild :)


Stella gillar Tages gunghäst som hon kan gunga på alldeles själv.


Wille var snäll och gav Tage en tur i gåvagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela