Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Lördag och årets första grillning

Publicerad 2011-03-27 18:11:03 i Allmänt,

Denna helg har verkligen varit en stor shoppinghelg för familjen Konradsson/Persson, i fredag började jag med att shoppa lite nya dagiskläder till Stellis på polarn då de hade 30% på delar av sortimentet. Pappa Mikael fortsatte shoppandet med att hämta hem en Ipad2 från Mediamarkt. På kvällen var jag och hämtade hem Moster Sofia från tåget och sedan så fortsatte vi shoppingen allihopa på lördagen.

Stella fick en ny vagn, jag velade lite mellan en Brio spinn och en Brio race. Tillslut så blev det denna:
Själv så hittade jag en fin tröja från Lindex och så hittade vi även en bra mössa till Stella.

Lunchen intogs nere på baronen och Stella petade i sig inte mindre än två hela pannkakor, med den lite annorlunda metoden att först doppa fingrarna i sylten och grädden och sedan ta pannkaksbiten och stoppa den i munnen.
Stella inne på sin andra pannkaka, som tur var så slapp vi lämna den tredje sista då moster oxå var lite sugen på pannkaka!

På kvällen var det dags för årets första grillning - fasen vad gott det är med grillat, i alla fall nu så här i början av säsongen, mn brukar ju bli lite lätt trött på det när hösten närmar sig.
Grillmästaren


Mmmmmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela