Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Länge sedan sist...

Publicerad 2011-03-09 18:01:15 i Allmänt,

Japp nu var det ett tag sedan det uppdaterades här. Jag och Stella åkte ju till Sibbhult förra fredagen och vi hann nästan inte innanför dörrens förren vi blev sjuka. Stellas första kräk och magsjuka har vi klarat av under helgen! Men nu är det bara pappa som är lite krasslig, jag och Stellis är pigga och friska. Så idag har vi varit och gungat på förmiddagen innan vi gick till affären, på hemvägen somnade plutten och sov sedan gott i vagnen i två timmar. Sedan var det dags att äta och efter maten var det bara att klä på sig igen för en tur till öppna förskolan på eftermiddagen.  Men nu ska jag se om jag inte kan lägga upp lite bilder från förra veckan innan vi blev sjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela