Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Dagis

Publicerad 2011-03-24 19:45:50 i Allmänt,

Idag har jag och Stellis varit på dagis igen. Idag var det dags att lämna henne själv en stund eller i hela 30 minuter rättare sagt. Det gick hyfsat bra sa fröknarna, hon var ledsen när jag gick men sedan blev det bättre för att hon sedan blev lite ledsen igen. Men efter det att de gått ut och Stella fick sitta i sandlådan som hon verkligen gillar så gick det jättebra, fram tills dess att jag kom tillbaka och fröknen sa "titta där Stella, vem kommer där" då blev hon jätteledsen igen och ville komma upp och kramas lite.

Men efter en stund så ville hon ner till sandlådan igen, att vara i sandlådan och att gunga är nog Stellas favoritaktiviteter just nu.

Stella i sandlådan på dagis

Så efter det att hon sovit en långmiddagslur så begav vi oss till lekparken här hemma för att hon skulle få gunga lite, det hade hon ju inte gjort på dagis.
Stella gungar

Som ni ser så är den nya vindfleecen från polarn på, på dagis hade jag missat att ta in överdragsbyxoran så det fick gå utan dem men på eftermiddagen så åkte de på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela