Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

och ledig fredag!

Publicerad 2011-06-03 21:42:49 i Allmänt,

Jag och Stella brukar ju vara ledig på fredagar men idag har även pappa Mikael varit hemma. Vi började dagen med att åka in till stan för att göra lite ärenden. Det är ju bland annat lite födelsedagar och en student denna månaden som kräver lite "fixanden".

En runda på H&M blev det i jakt på trosor till Stellis som börjat testa lite att vara utan blöja. Stella hittade även en jättefin hatt som jag ångrar lite att vi inte slog till på.

Sedan blev det pannkakslunch för Stella nere på baronen innan vi tog bilen hem igen.
Och faktiskt årets första mjukglass för mig!
Och som vanligt så somnade Stella i bilen hem så vi bar in henne till hennes säng så att hon skulle få sova ostört då grannarna har dragit igång sina renoveringsprojekt!

Efter en en liten middagslur på lite mer än två timmar... så fick Stella morna sig lite i skuggan innan det var dags för att hoppa i vagnen till affären.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-06-06 18:35:25

Jag har din gamla hatt här hemma, den kanske passar Stella. Jag tar med den nästa gång vi ska till Kalmar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela