Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Ledig torsdag

Publicerad 2011-06-03 21:20:48 i Allmänt,

I går så stämde jag och Stella träff med Sara och My på Skälby. Där lekte vi i lekparken, fikade och tittade på djuren.

Stella gillade skarpt karusellen med cyklarna som gick runt, runt, runt! Själv blev jag yr efter att ha sprungit bredvid ett par varv men Stella skulle inte hoppa av utan höll fint i sig.

Stella somnade nästan i bilen hem så när vi kom hem fick hon hoppa ner i vagnen medan jag och Mikael gick en liten runda och det tog inte många minuter innan hon sov gott. Så medan Stellis sov passade jag på att rensa lite i "högen" utanför ytterdörren, det har väl varit en rabatt av något slag någon gång, men nu vet jag inte vad det är eller vad det skall bli. Jag började rensa lite i alla fall så får vi se vad som händer. Senare på eftermiddagen/kvällen kom Sara och My förbi för lite mer lek och grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela