Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Bebis igen!

Publicerad 2011-06-08 21:30:09 i Allmänt,

Ja fortsätt nu att läsa hela inlägget för det det är nämligen Stella som blivit liten bebis igen och inget annat!

Härom dagen när jag var ute i förådet för att leta efter något så hängde Stella med och fick då syn på sin gamla babysitter. Hon pekade och pekade och sa "titta" eller kanske möjligen "sitta" ett par gånger så till slut så tog jga ner babysittern till henne och satte den på golvet. Jag vände sedan ryggen till någon sekund och nästa gång jag tittar så sitter hon uppkrupen i den och biter på leksakerna som hänger framför. Hon verkade ha riktigt kul med den så jag tog in den till henne och sedan så var hon sysselsatt resten av kvällen, och även idag har hon suttit och myst i sin nya gungstol!

Hon trivdes i sin gamla babysitter, så nu får vi se hur länge den får vara kvar här inne.

Så här såg det ut sist när hon använde den, liite skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela