Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Så var det 2011!

Publicerad 2011-01-01 23:10:00 i Allmänt,

Det kommer att ta tid att lära sig skriva 2011, tycker att jag precis lärt mig att det är 2010!

Igår var vi järngänget från föräldragruppen, vi som brukar umgås, som firade ut det gamla och in det nya året. Det vill säga Theresé, Thomas och Wille och Ulrika, Stefan & Tage och så jag, Mikael och Stella!

Vi började i pulkabacken och sedan blev det en massa mat, lite spel och mer gottis hemma hos oss. Fast vi hann inte med bullens varmkorv så den tog vi idag som lunch istället. Vi samlades alla igen och käkade lite eller för vissa mycket korv!
Nyvaken Stella som är nyårsfin. Stella passade på att ta sig en liten tupplur efter pulkaåkningen så hon var pigg ett bra tag inpå kvällen och hon och de andra barnen busade runt och lekte så fint!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-01-02 21:25:56

Hallå Stellis, vakna, det är ju nyår, då ska man inte vara trött.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela