Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Moster har ordet!

Publicerad 2011-01-08 17:57:14 i Allmänt,

Hejhej,
Jag och Calle är på besök i Kalmar då jag haft långledigt denna helgen. Vi har åkt pulka till affären, varit på stan, bakat pizza och vilat. Just nu sitter Calle och Mikael och spelar tv-spel och Stella ska sova vilket har resulterat i att Sabina också somnat inne hos Stella. Därför tänkte jag blogga lite. Förhoppningsvis hinner inte Sabina vakna och stoppa mig:)
Så jag vill säga hej till mamma och pappa som nog är bloggens största läsare. HEJHEJ!
Och så kan jag visa en fin bild som jag tog när jag bråkade lite med Stella, Hahahaha... Hon når inte chokladen.
Dagens outfitbild:
Alles från Villervalla. Födelsedagspresenter/julklappar, heldress från mig och Calle och randig tröja från Stellas mormor. Det är svårt att ta outfitbilder på ett barn som attackerar kameran och mig.
Ooops, nu vaknade Sabina.
Hejsvejs
//Sofia

Kommentarer

Postat av: Johan Ekström

Publicerad 2011-01-08 18:00:41

Fantastiskt kul med varierande i bloggandet.

/Johan

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-01-08 19:18:35

Hejhej Sofia! Du ska vara snäll mot Stella.Det är ju lördag idag så hon kan väl få den där choklad-biten. Fina kläder förresten. Hälsa de andra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela