Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Lördag 29/1

Publicerad 2011-01-29 10:21:45 i Allmänt,

Stella blir allt rörligare och modigare. Hon springer runt med både sin gåvagn och gåbil och styr nu själv så ho kan gå dit hon vill. Hon har även gått mellan mig och Mikael ett par gånger och hon blir så stolt när hon klarar det själv. Men att släppa taget och gå själv - det känns nog lite för läskigt för att prova på ännu.


Men hon har börjat att släppa taget när hon står still, då kan hon klappa händerna eller leka med någon leksak.


Nä nu skall vi snart in till stan, kanske det blir ett par gåskor till mig för presentkortet jag fick av familjerna Magnusson, Lindh och Axelsson, har sett ett par olika snygga varianter som jag kan tänka mig!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-01-29 17:06:58

Vad duktig hon är söta,söta lilla Stella.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela