Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Långpromenad

Publicerad 2011-01-02 20:41:57 i Allmänt,

Äntligen kom jag och Stella iväg på en långpromenad. I början när jag var hemma så gick jag och Stella på minst en långpromenad om dagen, nu var det så länge sedan att jag inte kommer ihåg när det var senast...

Men med en blå himmel och en strålande sol så fanns det inga ursäkter. Stella somnade efter tio minuter och sov sedan i en timme medan jag promenerade runt Lindsdal - härligt!
En sovande Stella som har det varmt och gott bakom gosefilten.

En glad mamma som äntligen får röra på påkarna igen!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-01-03 10:58:26

Man ser ju inte stella, jag tror att du bara luftade vagnen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela