Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Hemma med pappa

Publicerad 2011-01-17 09:44:46 i Allmänt,

Idag sov jag till 09:05, kanske mest för att jag vaknade och hade hemsk hosta mitt i natten. Tur att mamma var där med vatten och tröst. Jag gillar mest att äta frukost med pappa eftersom han alltid kokar ägg, han frågade om jag tyckte mest om gröten eller äggen? Ja vad skulle jag säga?
Stella funderar
Jag gillar nog mest gröten fortfarande, även om pappas ägg ser hemskt goda ut!

Igår var vi på kompisen Malins dop, det var riktigt kul men det var också jobbigt
för både mig och Malin. Jag blev riktigt trött och somnade i pappas famn.

Nej nu skall jag gå och störa pappa som sitter och skriver på mammas och min blogg.
Vi ses senare i veckan!
//Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela