Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Helg igen!

Publicerad 2011-01-15 16:01:26 i Allmänt,

Japp då var det helg igen - veckorna bara rusar iväg.

Igår hade vi Karin och Patrik här från Stockholm. Karin och jag pluggade ihop här i Kalmar en gång i tiden!  Det är så kul att träffas, det blir ju inte så ofta när det är en bit att åka, men till sommaren får vi ta oss upp till stockholmo och kolla på deras nya lägenhet och lilla Otto som har tittat ut då!

Har varit dålig med kamern inser jag - inte så många nya kort. Skall ta med mig kameran ikväll när vi skall hem till Malin, Pär och lilla Malin.

Men jag hittade ett par gamla kort här på den bärbara - tror det är Calle som tagit dessa!
Vilken lite skrutt Stellis är, de är tagna den 6/3 2010 så hon är ju bara 2 månader och en vicka cirkus!

Och jag har försökt vända de två bilderna som är på fel håll, men jag kan inte. Så ni får helt enkelt lägga huvet på sne om ni vill kolla på dessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela