Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag 1

Publicerad 2011-01-01 23:03:30 i Allmänt,

Jag har ju glömt att visa bilder och berätta om Stellis första födelsedag!

Vi var ju som jag säkert har sagt i Falkenberg för att fira julen men på juldagen så begav vi oss mot Sibbhult och väl framme så var de bara till att garnera tårtan och svida om till kalaskläder för sedan så kom gammelmormor och Sven, familjen Magnusson och familjen Lindh för att gratta. Morbror och Moster och Calle var oxå hos mormor och morfar så det var ett helt gäng som firade pluttisen!

Stella får hjälp av morfar med att paketera upp presenterna.

Mamma visar hur man ska blåsa ut ljuset!

men det går inte riktigt... än!

Om ni undrar över den fina födelsedagsklänning så är den vintage. Den hade nämligen jag själv på mig julen 81 så den har ett par år på nacken, men den är fortfarande lika fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela