Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Fikadag

Publicerad 2011-01-20 19:38:24 i Allmänt,

Vi har fått byta fikadag från onsdag till torsdag då jag o Stella går å simmar på onsdagar. Idag var det dags för en fika hos oss. Stella hade sett fram emot det massor då hon inte träffat Tage eller Wille sedan innan jul. Vi hade även förberett tårta/paj och present till Wille som fyllde ett år i förra veckan men så blev Wille sjuk så de kunde inte komma tråkigt nog...

Men vi sparar presenten tills nästa vecka fast Banoffee pajen/tårtan den sparar vi inte, den började jag, Ulrika och barnen på och jag gissar att jag och Mikael lär tömma fatet om inte förr så imorgon! Det får bli annan fika nästa vecka.

Ulrika har sagostund för Tage och Stella

Det var så roligt att se hur glad Stella blev när Tage kom, hon kröp fram till honom och ville inte flytta sig förren Tage tog täten till leksakerna. Tage är ju så duktigt så han har börjat gå och Stella fick krypa för vad knäna höll för att hålla jämna steg! De lekte jättefint och röjde lite för Wille oxå!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-01-20 22:59:43

Vi är så ledsna att vi inte kunde vara med idag, hade ju sett fram emot det länge! Men det där med att vi inte setts sen innan jul stämmer väl ändå inte riktigt? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela