Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Torsdag

Publicerad 2011-02-03 10:43:50 i Allmänt,

Idag har jag och Stella haft sovmorgon. Stella vaknade vid halv sex och fick då en flaska välling, men det tog lite tid att somna om så stackars pappa gav upp och gick upp någon gång runt sex tror jag. Jag somnade iallafall om och det gjorde Stella oxå till slut och så vaknade vi strax innan nio - skönt!

Idag är det ju fikadag med mammorna och vi ska hem till Tage och hans mamma Ulrika som skulle bjuda på något nytttigt som alla skulle kunna äta! Det låter mycket bra tycker jag för det känns som vågen har börjat peka åt fel håll på sistone... Men med nya skor och jympakort betalt så ska det nog bli bättring där!

Japp, nya skor blev det. Och även om jag önskar att jag hade råd att köpa båda paren, som min mamma föreslog i kommentarerna, så tillåter inte budgeten det när man är föräldraledig och har hus och barn och elräkningar som skall betalas. Det blev till slut de svarta skorna även om jag var väldigt sugan på de rosa.

Dagens bilder på Stella som varit duktig och sysselsatt sig själv medan mamma varit tråkig och suttit vid datorn och bloggat.

Nä, nu skall vi nog gå ut och gå en runda. Kanske somnar Stella en stund så hon är pigg tills hon ska träffa kompisarna i eftermiddag. Annars så får både hon och jag lite frisk luft i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-02-03 11:52:45

Japp, nyttigt är det med onyttigt tillbehör men det får man välja själv :) Här har Tage sovit i 2 timmar nu, så han är redo för en massa lek! Vad stor Stella ser ut på korten, my god vad fort det går. Syns sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela