Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Stella Bella

Publicerad 2011-02-08 19:21:08 i Allmänt,

I fredags var jag och Stella på dagiset som hon kommer att gå på för att hälsa på lite snabbt och se hur de har det. Vi hade egentligen sökt plats på ett annat dagis, så nu när vi inte hamnade där ville vi titta lite på lokalerna och höra hur det var på detta dagis.

Jag vet inte om det var just att vi var på dagis i typ 15 minuter och Stella kröp iväg och började leka med leksakerna där eller om det är något annat som gjort att hon nu blivit förkyld, snorig och hostig igen. Denna gången låter hostan hemsk och jag tycker så synd om henne när hon får sina hostattacker på natten, på dagen med för den delen, men på natten vaknar hon av sin hosta så det är egentligen lite synd om oss all tre fast mest Stellis.

Stella på väg till dagis- hon anar oråd, hon vet kanske vad som väntar skall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela