Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Torsdag

Publicerad 2011-02-10 13:08:38 i Allmänt,

Så var det dax igen för snö. Så där roligt känns det nu. Jag och Stellis skulle till affären så det var bara att bylsa på oss och traska ut i ovädret. Snön var blöt och fastnade på hjulen så det blev jättetungt att köra, den där långpromenaden jag eventuellt hade tänkt att gå slog jag defintivit ur tanken. Jag fick sätta på regnskyddet på vagnen och Stella tyckte nog det var mysigt för på hemvägen somnade plutten och sov sedan gott i en och en halv timme.
Nu väntar vi bara på Wille och hans mamma så vi kan fika. Tage har tyvärr blivit sjuk så han kan inte komma idag - tråkigt tycker Stella och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela