Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Melodifestival hos Arnewings

Publicerad 2011-02-27 18:34:29 i Allmänt,

Igår var vi hemma hos familjen Arnewing och åt jättegod mat, tittade på melodifestivalen och spelade spel. Det var jättetrevligt och ett härligt kaos med tre ettåringar men alla barnen var så duktiga och somnade framåt kvällen så vi vuxna kunde spela "Rita & Gissa" (tror jag det hette) helt ostört, och det behövdes kan jag säga. Riktigt kniviga ord att rita ibland, vem som vann vet jag inte, tror att vi alla gav upp när klockan passerade 02.00!

Tage hade med sig snacks till alla barnen som de tokgillade!


Stella tyckte inte det var riktigt lika hög kvalité på den här delfinalen som tidigare.


Wille hade fått en jättefin fåtölj med tillhörande fotpall som han myste i.

Den där fåtöljen var så fin så jag blev lite sugen på att se om jag kunde hitta något liknande till Stella. Har för mig att det finns nån röd variant med vita sömmar... sedan finns det ju den där på Ikea oxå... Ja vi får se vad vi kanske hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela