Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Kom igen nu håret!!!

Publicerad 2011-02-27 18:39:38 i Allmänt,

Ja när skall håret börja växa egentligen? På Stella alltså! Nu är det ju fortfarande det där tunna bebishåret som växer i och för sig men det blir ju inget riktigt av det. Vi vill ha mer hår så vi kan ha klämmor, tofsar och hårband och grejer!

Idag testade vi hårbandet som Stella fick av farfar och Lotta i julklapp, och det åkte inte av, så hon trivdes nog i det min lilla sötis!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-02-27 19:21:18

nämen gud va söt!!

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-02-27 19:28:56

Jag tor håret börjar växa när det börja våras ute. Vi behöver värme, värme och åter värme och då ska du se att håret börjar växa på den söta söta lilla Stella.

Postat av: farmor

Publicerad 2011-02-27 20:30:36

Ni har ju redan klippt luggen på henne:D .....O jag måste säja, hon är otroligt lik sin far;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela