Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag och Guldfest

Publicerad 2011-02-08 18:54:00 i Allmänt,

I lördags fyllde Mikael 34 år och vi började dagen med hotellfrukost på stadshotellet tillsammans med mormor och morfar som kommit upp på fedagen. Det var väldigt gott, tyvärr så hade vi fullt upp med att smaka på alla godsaker och försöka hålla koll och få Stella att vara något så lunda tyst så kameran kom aldrig upp ur väskan!

Frukosten serveras i ett inglasat rum där det är väldigt högt i tak och det ger väldigt bra akustik, vilket Stella snabbt har koll på, och då måste hon så klar prova den genom att skrika eh eh eh typ!

Jag, Stella och mormor gick en stund på stan och shoppade lite och då Mikael och morfar tagit bilen hem tidigare så åkte vi buss hem till Stellas förtjusning. Hon vinkade på alla bussar som körde förbi när vi stod och väntade på våran buss och väl på så tittade hon nyfiket på alla medpassagerare och pratade och skrattade.

På kvällen var det så dags för årets Guldfest! Jag skulle dit med jobbet och hade kollat om det inte fanns någon biljett över och det gjorde det. Så Mikael kunde fira sin födesledag med ett jätteparty, och både han och jag och de andra från jobbet hade jätteroligt hela kvällen. Så det blev en väldigt bra avslutning på födelsedafen tycker jag och jag tror att födelsedagsbarnet håller med.
Mikael med välkomstbubblet - både sitt eget och mitt, då jag inte kan fotografera och hålla glaset samtidigt!


Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2011-02-10 08:22:38

Fint foto:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela