Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Sjukstuga?!

Publicerad 2011-12-16 18:48:59 i Stella,

Det började med att Stellis blev kräksjuk förra fredagen men det gick över snabbt och på lördagen var hon pigg som vanligt. I måndags kom Calle på besök, han har läst en kurs här i Kalmar denna vecka och bott hoss oss. Det gick en dag och så i tisdags när han kom hem så kände han sig febrig och hade ont i halsen. Han länsade vårt medicinskåp och gick och la sig samma tid som stellis så han sov ca 12 timmar om inte mer, men det hjälpte nog för sedan blev han frisk!

Sedan i onsdags efermiddag började jag känna mig konstig och på kvällen så blev jag oxå kräksjuk... men det vara bara över kvällen sedan har jag blivit bättre och bättre. Igår kväll så började Mikael att klaga på att han kände sig febrig, 38,3 i temp så han tog en alvedon innan sängdags. Men imorse så gick Calle till skolan, Mikael till jobbet och jag och Stella har städat ut alla basilusker för ikväll kommer Sofia och imorgon kommer resten av familjen Persson. Det är dags för det årliga julbordet så nu håller jag alla tummar och tår att resten av gänget håller sig friska!!!

Nu börjar Stella vänja sig vid att öpna en paket varje dag, så vi får väl se hur det ska gå sedan efter julafton och födelsedag... Här visar hon upp sina nya fina klämmor som hon fick i sitt paket i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela