Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Skärtorsdag

Publicerad 2011-04-22 22:13:09 i Allmänt,

I torsdags var det påskfest på dagis, så här såg Stella ut i torsdagsmorse:

En liten söt påskkärring på väg till blåkulla... eller dagis!

Det var superhärligt väder, nästan sommarvarmt, och efter att jag och Mikael hämtat Stellis på dagis så åkte vi och handlade mat och sedan åkte vi hem för att fixa inför eftermiddagen/kvällen. Stellas nya dagiskompis My och hennes mamma Sara kom på besök för lek, godis, pizza, glass och lite vin. Stella ville gärna smaka Saras vin men barnen fick hålla sig till vatten hela kvällen. Det kan ha varit ett dumt beslut för med vin så hade hon kanske somnat lite tidigare... Den unga damen ville inte alls somna så inte förrens strax innan 22 somnade hon helt utslagen i min och Mikaels säng. Fast inget "ont" som inte har något gott med sig, idag fick vi sovmorgon tills klockan 9 - och då var det pappa Mikael som väckte mig och Stella annars hade vi nog kunnat sova en stund till!

Stella skjutsade my runt och runt och runt, här ser det ut som de skall ta sig ett stopp och knappa lite på tvättmaskinen - den låter ju så roligt när man trycker på knapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela