Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Riga

Publicerad 2011-04-08 13:09:01 i Allmänt,

I söndagsmorse åkte jag till Riga med jobbet. Då Mikael åkte till Kosta på kick off på fredagen och inte skulle komma hem förrens på söndag eftermiddag så fick Stella spendera dagen med mormor och morfar!

Jag har inte varit i Riga tidigare så det var roligt att se, vi bodde på ett jättefint hotell med en ännu finare skybar.
Jag hade inte med mig kameran så det blir lite bilder från Iphonen. Här är utsikten från skybaren!

Vi hade utbildning på dagarna och på kvällarna åt vi god mat. På tisdagen fick vi även eftermiddagen ledigt så då tog jag, Anna och Linda och gick på spa. Vi började dock eftermiddagen så här nere i hotellbaren:


Bland annat åt vi på en jättefin restaurang, Vincent, tror jag den hette. Där har även kändisar som George Bush, Drottning Elisabeth och Carl Bildt ätit!  Det var vekligen en upplevelse, mellan förrätten och huvudrätten så serverades det sorbet, denna gjorde de vid bordet.

Med hjälp av flytande kväve!

Även om vi hade en jättebra resa så var det väldigt skönt att komma hem till mina älsklingar på onsdagskvällen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela