Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Premiärtur

Publicerad 2011-04-10 17:10:21 i Allmänt,

Så har vi äntligen fått en ny vagn till Stellis! Vi var ju och beställde en Brio Race nere på Oj Toy för två veckor sedan, och då fick vi beskedet att de fick varor på tisdagar så vi skulle få vagnen som i tisdags. Men det var ingen som ringde, så i fredags ringde jag och frågade om vagnen hade kommit och då fick jag beskedet att vi skulle få den den 5/5 då det var leveranstid på den... Det var inget vi kände för så jag ringde runt till de andra butikerna som jag vet säljer Brio här i stan, och vi hade sådan tur att butiken vid Maxi hade en hemma som vi kunde komma och hämta samma eftermiddag så jag och Stella tog bussen in till stan och hämtade hem vagnen.

I lördags var det dags att ta en premiärtur med vagnen på stan.
Soligt men rejält blåsigt på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela