Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Påskhelgen

Publicerad 2011-04-25 20:40:41 i Allmänt,

Vilket härligt väder vi har haft de senaste dagarna. Vi har varit ute nästan hela dagarna och grillat varje kväll.

I fredags tvättade Mikael bilen och Stella ville gärna hjälpa till.

På kvällen kom mormor och morfar och då grillade vi jättegod fläskytterfilé och laxkotlett.
På lördagen var det shoppingrunda på stan, Stella behövde ny solhatt och ett par sandaler.  Vi hittade även bra tröjor/tunikor och tights som är bra att ha nu när det är lite varmare väder.

På eftermiddagen så kom Thomas och hämtade upp mig, Mikael, Ulrika och Stefan. Vi åkte hem till Thereses föräldrar, som inte var hemma, och tog oss en fördrink innan det var dax för bowling. Jag har inte bowlat på väldigt länge men det var väldigt kul och jag vann på tjejbanan, men till priset av en sprucken jeanskjol...

Söndagen började med en skön sovmorgon för mig och Mikael. Sedan frammåt lunch när det var dags för Stellis att sova lunch så tog jag och mormor en långpromenad med Stellis i vagnen. Mikael och morfar var hemma och skruvade upp stuprännorna på garaget. Sedan innan mormor och morfar skulle åka hem var det dags att ta fram grillen ännu en gång!
Grillmästaren


Stella och morfar väntar på maten

Senare på eftermiddagen när mormor och morfar åkt hem så gick jag och Mikael och Stellis till lekparken för att gräva lite i sanden.
Fina Stellis i ny tröja och tights som inhandlades under lördagen

Kommentarer

Postat av: Therése

Publicerad 2011-04-25 21:41:59

Var är bilden på kjolen?? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela