Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Italiensk afton

Publicerad 2011-04-10 18:47:27 i Allmänt,

Igår var vi hemma hos familjen Jonsson i Nybro och blev bjudna på supergod italiensk buffé. Medan jag och Mikael gjorde oss lite i ordning inför kvällen så passade Stella på att ringa hem till mormor och morfar och prata lite med både mormor och moster som var på besök i Sibbhult denna helgen.
Väl framme i Nybro så möttes vi av denna synen - mums!
Men först var det bubbel med tilltugg:
Den fina klänningen hade mamma/mormor med sig sist de var uppe i Kalmar, den har nämligen jag jag haft en gång i tiden och skorna som jag köpte till julafton är nu äntligen lagom :)

Efter att ha varit ute och blåst såpbubblor med Tilda och Oskar så tog Stella det lite lugnt och myste hos Jonas, som för övrigt till slut var den som fick henne att somna framåt elvtiden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela