Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Fredag 1/4

Publicerad 2011-04-01 19:00:15 i Allmänt,

Idag var jag och Stella uppe tidigt och skjutsade pappa Mikael till jobbet då han skulle på kickoff till Kosta.

Efter frukosten hjälpte Stella mig att sätta igång en maskin tvätt - jag tror faktiskt att hon vet bättre än Mikael hur man sätter igång tvättmaskinen, men det är tur att det finns barnlås på knapparna annars hade hon stängt av den lika snabbt! Sedan hjälpte hon mig att plocka ur diskmaskinen - att tömma bestickkorgen är en favorit.

Efter en tupplur och lite lunch begav vi oss mot modehuset, denna gången tog jag inte ens med vagnen för så som hon sprang där förra helgen när vi var där så kände jag att den skulle vara överflödig.

Konstigt nog så var Stella och drog i badkläderna både på Kappahl, Lindex och H&M, på H&M så testade hon även solglasögon... tror ni hon försöker säga något, typ - fixa en solresa nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela