Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Helt slut...

Publicerad 2010-09-09 14:54:51 i Allmänt,

Det är jobbigt att gå på babysim - men roligt! Stella hon plaskade och "pratade" och gav ifrån sig sina både glädetjut och sedan ett och annat "jag vill inte ligga på rygg och titta upp i taket" ilsket tjut! Det kändes som de andra mammorna som såg ut att ha något yngre bebisar tittade på mig och undrade om jag inte kunde få tyst på ungen :) Men men, Stellis var glad och nöjd nästan hela tiden så då skiter vi i de andra!

Stella somnade på vägen hem och ligger nu och sover som en stock i sin säng, själv så har jag däckat i soffan...  det gäller att passa på att vila lite för snart måste vi hämta mikael från jobbet och sedan är det föräldragrupp på bvc ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela