Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Då och nu!

Publicerad 2010-09-29 16:04:41 i Allmänt,

Så har vi äntligen fått tag i en overall! Jag lyckades fynda en fjolårets POPoverall för 300:- nu hoppas jag bara den är lika fin som säljaren lovade i annonsen! Vi återkommer med bilder när vi fått den :)

Imorse när jag och Stella bäddade våra sängar så fick jag en liten flash back...
En liten liten pluttplutt hur gammal kan hon vara här? Hon har iallafall stl 50 i kläderna:)
Här är min plutt (som jag nu inser inte är en plutt längre) 8 månader och 4 dagar!

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2010-09-30 18:00:28

Är hon inte 9 månader o 4 dagar?????? Fin är hon hur som helst=)

Postat av: MIikael

Publicerad 2010-10-01 10:33:57

När bilden togs var hon 8 månader och 4 dagar.. bilden är en månad gammal.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela