Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Äntligen morgonpigg?

Publicerad 2010-10-31 08:03:58 i Allmänt,

Står det klockslag på inläggen? Om det inte gör det så kan jag meddela att klockan är 7.48 när jag skriver detta. Jag och Stellis har varit vakna i typ en timme. Vi hade ju lite kalas igår och jag hade hoppats på att få sova lite längre eftersom jag inte hamnade i säng förrens sent vid halv två (Eller var klockan halv två då eller var den halv ett?!) Men Stella hade andra planer än att sova idag.

Så hur gör vi nu för att ställa om Stella till vintertid?!

Fast när jag tänker efter så är det nog bara bra att hon blir lite morgonpigg igen, jag fick ta bussen både måndag och tisdag för sömntutorna sov.  I tisdags så ringde till och med Mikael mig på jobbet klockan tio(!) och undrade varför jag inte ringt och väckt dem... det blev visst lite stressigt till rytmiken!

Så här fina var vi igår när vi väntade gäster:
Den fina kjolen har Stella fått av farmor och den matchande tröjan fick hon av moster.

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-11-01 11:05:55

fiiint=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela